۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

سید علی و شرکا !!!

کمپانی سید علی و شرکا با کارگزاری محمود ، تحت لیسانس چی توز ، پس از گذشت بیش از 20 سال حضور بی سابقه در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، علمی ، حوزوی ، نظامی ، نفتی و ... مدال افتخاری دیگر را در کارنامه غرورآفرین خود به نظاره نشسته است .
موفقیت بزرگ کمپانی در مسابقاب قهرمانی کاپ 22 خرداد برگ زرینی است بر گواه کوشش و مجاهدتهای برادران معتقد و با ایمان ، که همواره و در تمامی شرایط آماده و باتوم به دست در خدمت امت شهید پرور ، فداکارانه به انتظار آینده های روشن نشسته اند و با شعار ما می توانیم ، به بالندگی و آزادگی کشور پا برهنه ها می اندیشند . آری ما اشک آور را بر سرانگشت تدبیر سوار نموده ایم و به سوی قله های افتخار جولان می دهیم .
حال پس از این مدت مدید با سابقه ای درخشان و با امید به آینده های زرین ، بر خود لازم دانستیم با ارایه ی تیزری از کار خود ، شادیمان را با شما ملت همیشه در صحنه تقسیم کنیم .
سید علی و شرکا تقدیم می کند :
کمپانی سید علی و شرکا برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل همواره خدمات خود را گسترش می دهد .
رای بندی :
رای خود را به ما بسپارید . بهترین حافظان رای های شما .
چه چیزی شما را ناراحت کرده است ؟ آیا همیشه در زندگیتان مشکل انتخاب داشته اید ؟ از کودکی نمی توانستید فرق بین خوب و بد را تشخیص دهید ؟ تا به حال بر سر دوراهی مانده اید ؟
در مورد آینده چطور ؟ آیا برای سرنوشت خود اهمیت قائلید ؟ آیا تا به حال فکر کرده اید می توانید آینده بهتری را برای خود رقم بزنید ؟ آیا زندگی شما در گرو حرکات دولت می باشد ؟ از عملکرد رئیس جمهور در 4 سال آینده می ترسید ؟ آیا او را لایق و با کفایت نمی دانید ؟ در انتخاب رئیس جمهور شک دارید و ذهنتان را مشغول ساخته است ؟
دیگر نگران نباشید . ما برای شما رئیس جمهور مطلوب را انتخاب می کنیم .
تنها کافی است با مراجعه به نمایندگی های کمپانی در سراسر کشور ، قدم رنجه نموده و کاغذ باطله ای را به درون صندوقهای زینتی و پلمپ شده ما بیندازید و از آثار معجزه آسای عملکرد ما لذت ببرید . دیگر نگران بقیه کارها نباشید .
بدون نگاه کردن به رای های شما ، بدون باز کردن حتی یک صندوق .
رئیس جمهور 100% تضمینی با بیمه نامه 4 ساله .
فقط با یک رای آینده و سلامتی خود و خانواده تان را تامین کنید .
آمدن شما به پای صندوق نشان از محبوبیت ماست .
دقت شود رئیس جمهور بالا آمده پس گرفته نمی شود . درنتیجه بعد از رای گیری ، اعتراضی مبنی بر انتخاب رئیس جمهور دیگر مورد قبول واقع نمی شود . پس قبل از انتخاب خوب فکر کنید .
متفرقه :
آیا چربی های اضافه ناشی از ندویدن و فرار نکردن دور شکم شما را گرفته است ؟ آیا چند وقتی است کتک مفصلی نخورده اید و عضلاتتان شل شده است ؟
مدتی است از چشمانتان اشک نمی آید ؟ آیا عقده های نرفتن به زندان مثل خوره به جانتان افتاده است ؟ آیا نیاز به ارشاد و راهنمایی دارید و با تلاش خود رهنمون به بهشت برین نمی شوید ؟ دلتان برای اعتراف پیش پدر روحانی تنگ شده است ؟
برای شما هم برنامه ویژه ای داریم . متخصاصان ما برای این مشکل هم راه حل مناسبی ارایه می دهند .
تنها کافیست در هر مکانی که می خواهید و دوست دارید ، با دست بند سبز یا هر چیز سبز و کلاً یه ذره سبز به بیرون آیید . اگر کمی هم با شعار مخلوط شود بسی در فرآیند کاری ما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت . باقی کار را به ما بسپارید .
ما در تمام اماکن منتظر شما هستیم . در همه جا می توانید ما را ببینید . در میادین ، پارک ، خیابان ، اتوبان ، کوچه پس کوچه ، پشت بام ، نماز جمعه ، همه جا .
این یک فرصت استثنایی است . از همین امروز شروع کنید . فردا دیر است .
بدون پرداخت حتی یک ریال ، دستمزد ما رضایت شما و نفت سر سفره تان می باشد . با ما همراه شوید .
آدرس :
دفتر مرکزی : بیت رهبری
شعبه شماره 1 : شورای نگهبان
شعبه شماره 2 : میدان فاطمی ، وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران .
( آماده برای اهدای شعبه می باشیم )

صادر کننده نمونه انقلاب در سالهای متمادی

دری وری
5شنبه 1مرداد 88

هیچ نظری موجود نیست: